...بنام خداوند جان و خرد...وقتی گرسنه ای یه لقمه نون خوشبختیهوقتی تشنه ای یه قطره آب خوشبختیهوقتی خوابت میاد یه چرت کوچیک خوشبختیهخوشبختی یه مشتی از . لحظه هاستیه مشت از نقطههای ریزیه کهکنار هم قرار میگیرنقدر خوشبختیها را باید بدونیمبـــیــــــا ﺍﺟــــــﺎﺯﻩ نـــــﺪﻫﯿـــــــﻢ،ﻋــــﺎﺩﺕ ﺑبیـــــﺎ ید ﺗـــــﻮﯼ ﺭﻭﺯﮔـــــﺎﺭﻣـــﺎﻥ.............و................ﺟــﺎ ﺧـــﻮﺵ ﮐﻨـــﺪﺯﻧــــﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺗــــﮑﺮﺍﺭ ﻧـــﮑﻨﯿــــﻢ،ﺯﻧـــــﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺯﻧـــــﺪﮔﯽ ﮐــﻨﯿــــﻢ، ........بـــﯽ ﺑﻬـــــﺎﻧـــﻪ ﻫــــﺮ ﺻﺒــــــﺢ آغاز ﺷـــــﻮﯾـــــــﻢ....دوست من سلام .........خوش آمدید.... دل نویس...ما را در سایت دل نویس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: پنجشنبه 29 دی 1401 ساعت: 14:14